lauantai 8. joulukuuta 2012

8.12 Normal Week! :)

Hej! :) 
Mull on ollu taas tosi kiire ja postaaminen on jääny syrjälle... :/ Mut onneks koht rauhottuu, vikat kolme koet jäljell. :) Onneks noi kokeet loppuu nii pystyy hengittää ja postaileekki enemmä. :D 
Mulle kuuluu yllättävän hyvää. Perheen ja useimpien kavereitten osalt menee hyvin. Parin tai no kolmen tyypin kaa on vähä sellanen tunne ettei ne haluis mua mukaa niitte juttuihin, mut iha sama. No onneks mull on muitki kavereit ku ne ja ei maailma kaadu jos menettäis kolme ihmistä. Mut ainaha se harmittaa.. :/
Mitä mielt te ootte siit, et jos on ostanu jo joululahjan ihmiselle jonka kaa ei oo enää paljon missää tekemisis ,nii antaisittekste sen lahja viel vai pitäisittekö te sen lahja itellänne tai antaisitteko sen jollekki toiselle? Auttakaa mua, koska en tiiä yhtää mitä mun pitäis tehä. 
Mut mull ei oo kauheesti tapahtunu mitää ihmeellist. Oon treenannu ja ollu koulus. Ei täss muut oo kerenny tekemää. :D
Mull murtu oikeen käden veneluu toss viime kevään ja se ei oo vielkää kunnolla luutunu ja tänää sit menin ja kaaduin sen päälle taas ja aika pahasti, joten tuloksen on se et käsi helveti kipee ja käsituki kuvihoinin taas... :s Mut onneks oon tottunu jo toho käsitukeenki....(ainaki melkein) Toivottavasti tää nyt menee ohi, et se vaa tärähti, ettei taas murtunu. 
Aargh!! En pytyny lataa mun kuvii koneelle joten ne tulee seuraavaa postauksee.....






Mut saa liittyy lukijoiks ja saa ehdotella aiheit. :D
Ens postauksen aihe on todenäkösesti ihmissuhteet. Jos vaan osaan tehä semmose :D Mut ihanaa tulevaa viikkoa! <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti