ÄÄh... Kaikki on taas sekasi ku tuli lunta, toi keli on kyll iha hirvee.. En tykkää yhtää tost tuulest. :D Ihanaa joulukuu alkaa huomenna ja saa avata ekan joulukalenteri luukun!! <3 Mulla on sellanen täytettävä kalenteri tänä vuonna, vähä jännää ku ei tiiä yhtää mitä äiti laittaa sinne. :D Oon ollu koko marraskuun sitä mielt et talvi on perseestä, mut oon tullu toisiin ajatuksii. Must talvess on hyvii puolii mm. saa lahjoi, lunta, joka valasee ja talvell pystyy myös polttaa kynttilöit nii paljo ku sielu sietää. :) Talven huonot puolet on kylmyys ja ku on liukast...
Sori ku en oo kerenny kirjottelee... On ollu tosi paljon kiireit, nyt ku pääsin takasi tonne laatikkoo (jäälle) nii oon keskittyny siihen ja kouluu, kun noit kokeit on iha hirveesti viel joku 5 isoo ja pari pient... :/ Ootan vaa lomaa!!
Mut mä olin tos viime viikonloppun kattoo sofian kisoi Järvenpääs ja se voitti ne. :) Kisojen jälkee mentii kattoo Twilight aamunkoi 2. Se oli ihan sika hyvä!! ÄÄÄÄ en kestä!! <3 Taylor LAUTNER!!!!! <3 Ja muut ihanuudet! <3 Suosittelen kaikille jotka ei oo nähny sitä!
Mitäs muut... No mull on tärkeet Taitoluistelu liiton järjestämät valinta kilpailut Kouvolass sunnuntain ja me lähetää äitin kaa sinne sit joskus sunnuntai aamull, jänskää vähä ku en oo luistellu ku viiko ja kunto nii huono täll hetkell et kolme minuuttinen ohjelma kaikkine elementteineeen tuntuu kuolemalta, mut eiköhän se kunto viel täst nouse. (Se ois ainaki tarkoitus, et se nousis.) No mä alotan lenkkeilee ja rääkkää itteeni valintojen jälkee nii et oon kesäll hyväss rantakunnos. :D
Mulle saa kertoo ehotuksii et millasii postauksii haluu, ja saa tietty liittyy lukijoiks! :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti