tiistai 20. marraskuuta 2012

Moikksuu kaikille! :)

Mulle ei oo kauheesti tapahtunu mitää...
Mut nyt ku mull on pitkäst aikaa oikeesti aikaa nii mun aika on kulunu vaa koneel ja läksyjen pariss... Okei mun tähtäimen ois lääkkis, vaik sinne on pitkä matka niin haluun päästä sinne. Oon ottanu itteeni niskast kii ja ruvennu oikeesti opiskelemaa. Haluisin urheilulukioon ja sinne on tosi vaikeet päästä 8.5 keskiarvol. Mut onneks on viel puoltoista vuotta aikaa korottaa numeroo. :)
Mun lempi aine koulus on liikka, terveystieto ja ruotsi. :D Ja mä vihaan englantia, koska oon iha huono siin ainees. D:
Oikein ihanaa viikkoo kaikille! <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti