keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Lihaspostaus :D

Aattelin kokeilla tälläst lihaspostaust ku tosi monella mun lukemista blogeista on meikki- tai vaatepostauksii nii aattelin kokeilla tälläst vähä erillaist. En yhtää tiiä mite tää tulee onnistuu mut yritetää. :)
(Sori mult jäi pois pari juttuu.) :D
 Musat soimaa ja treenaa!! Siihe ei muut tartteta! :)
Mun illan pöperöt ;) Protskuu naamaa vaa :D

Lihaskunto

Jalat


  •  Tavalliset kyykyt
     
                     Toistoja n.15x3
  • Yhdenjalan kyykyt

                                                  Toistoja n 10x3 per jalka
  • Varpaille nousut

                                                   Toistoja n 20x3

Kädet

  • Punnerrus
                                          Joko miesten tai naisten, n 10x3 toistoa

  • Ojentajat

Joko käsipainolla tai täytetyllä pullolla, kumpikin on yhtä hyvä vaihtoehto, n 15x3 toistoa

Vatsat


  • rutistukset
                                                           n.15x3 toistoa
  • istumaan nousut
                                                           n.15x3 toistoa 
  • kierrot
                                                            n. 10x3 toistoa
  • nopeat kierot 
                                           n.20x3 toistoa

Selät

  • Normaalit selän nostot
                                                             n. 15x3 toistoa
  • Selkäkierrot
                                                             n.30x3 toistoa
  • Selkäsoutu
                                                        n.15x3 toistoa
  • Vastakkainen käsi ja vastakkainen jalka
                                                              n.20x3 toistoa

Kiitos kaikille lukijoille! <3

Ihanaa uskon et pääsen jo ens viikoll takasi treeneihi! <3 JEIH! Ootan innol, vähä jänskättää mut toivotaa parast. ;)
Huomenna lähen tutuille ja sunnuntain kait kattoo Sofian kaa Twilight aamunkoi 2 :) Toivottavasti se on hyvä. :) <3




4 kommenttia:

  1. moi elli!heti ku löysin sun blogin oli pakko vaa jatkaa lukemista. tähä mennessä sun lihaspostaus on ollu ehdottomasti paras!oon nyt ehkä viikon ajan noudattanut sun ohjeita ja nyt jo alkaa näkymään tuloksia. on ihana saada tuloksia koska mulla ei oo hirveesti aikaa iltasi liikkua koska mulla on joka päivä harkat.kirjotit että sulle saa ehdottaa postaus ideoita nii toivoisin että kirjottaisit ihmissuhde postauksen.mun omat ihmissuhteet menee päin honkia joten ois kiva kuulla sun ihmissuhteista ja saada neuvoja sulta.sun kuvien perusteella oot todella nätti ja sulla on varmasti vientiä :) joten pliiiiiis tee ihmissuhde postaus pian! :)hyvää joulun odotusta! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! :)Saa ehdottaa jatkossakin, otan ilomielin vastaa noit toiveit ja yritän tehdä seuraavaks ihmissuhde postauksen. :D Hyvää jouluu sullekkin! :)

    VastaaPoista