(Sori mult jäi pois pari juttuu.) :D
Musat soimaa ja treenaa!! Siihe ei muut tartteta! :)
Mun illan pöperöt ;) Protskuu naamaa vaa :D
Lihaskunto
Jalat
- Tavalliset kyykyt
Toistoja n.15x3
Toistoja n 20x3
Kädet
- Ojentajat
Joko käsipainolla tai täytetyllä pullolla, kumpikin on yhtä hyvä vaihtoehto, n 15x3 toistoa
Vatsat
- rutistukset
n.15x3 toistoa
- istumaan nousut
n.15x3 toistoa
- kierrot
n. 10x3 toistoa
- nopeat kierot
n.20x3 toistoa
Selät
- Normaalit selän nostot
n. 15x3 toistoa
- Selkäkierrot
n.30x3 toistoa
- Selkäsoutu
n.15x3 toistoa
- Vastakkainen käsi ja vastakkainen jalka
n.20x3 toistoa
Kiitos kaikille lukijoille! <3
Ihanaa uskon et pääsen jo ens viikoll takasi treeneihi! <3 JEIH! Ootan innol, vähä jänskättää mut toivotaa parast. ;)
Huomenna lähen tutuille ja sunnuntain kait kattoo Sofian kaa Twilight aamunkoi 2 :) Toivottavasti se on hyvä. :) <3
Huomenna lähen tutuille ja sunnuntain kait kattoo Sofian kaa Twilight aamunkoi 2 :) Toivottavasti se on hyvä. :) <3













ihana elli <3
VastaaPoistaOi kiitos! <3
VastaaPoistamoi elli!heti ku löysin sun blogin oli pakko vaa jatkaa lukemista. tähä mennessä sun lihaspostaus on ollu ehdottomasti paras!oon nyt ehkä viikon ajan noudattanut sun ohjeita ja nyt jo alkaa näkymään tuloksia. on ihana saada tuloksia koska mulla ei oo hirveesti aikaa iltasi liikkua koska mulla on joka päivä harkat.kirjotit että sulle saa ehdottaa postaus ideoita nii toivoisin että kirjottaisit ihmissuhde postauksen.mun omat ihmissuhteet menee päin honkia joten ois kiva kuulla sun ihmissuhteista ja saada neuvoja sulta.sun kuvien perusteella oot todella nätti ja sulla on varmasti vientiä :) joten pliiiiiis tee ihmissuhde postaus pian! :)hyvää joulun odotusta! :)
VastaaPoistaKiitos paljon! :)Saa ehdottaa jatkossakin, otan ilomielin vastaa noit toiveit ja yritän tehdä seuraavaks ihmissuhde postauksen. :D Hyvää jouluu sullekkin! :)
VastaaPoista