lauantai 10. marraskuuta 2012

Perus viikko :)

 Toi ylempi on mun lyhkäri puku ja alempi mun vappikse :) 
Eilen en ehtinyt postaa ku oli tosi paljo kaikkee. Mull ois tnä viikonloppun kisat,mut en tiiä pystynkö menee ku sain kepit pois vast tiistain ja eile pystyin treenaa vast ns. kunnol. Mut saa nähä :) 
Jeih! Sain mun puvut torstain :) Mitäs pidätte? :) Kumpi on kivempi? :D 

Mut täll viikoll ei oo oikeestaa tapahtunu mtää ihmeellist. Paitsi mull oli kepit tiistaihi asti, koska kaaduin liikkatunnill ja sit mull on jalkapöydäs jotai ruhjeit mut ei sen vakavempaa, onneks nii ei tarvinnu olla n. viikkoo pidempää sivus :) 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti