keskiviikko 30. tammikuuta 2013

26-27.1:D

Ahhh!! En kestä:D Mull oli ennakko viikonloppu Mäntsäläs. Oli iha sika kivaa:D Tutustuttii meijä ripari porukkaa ja isosii.:D Olin aluks sitä mielt et täst ei tuu kivaa mut... Mull oli ainaki tosi kivaa:) En malta oottaa riparii! :):D Jeah! :D:D 16pv!! ;)
Muute viime viikko meni iha sairaa hyvi:) Oon vaa riehunu ja nauranu ja tanssinu ja ollu tietty treeneis:D ;) JUHUU:D
Sunnuntain kävin n.6km lenkill ja löhöilin himas.:D Nyt on jalat vähä jumis mut ei se mitää, ainaki tietää tehneensä jotai!;D Ja sit viel maanantain ja tiistain kaks ohjelmaa :D hehhe, toi mun kunto on kyll jotain nii kaunista.... :D
Aattelin seuraavaks tehä venyttely postauksen:D Mut sen teen vast viikonloppun tai sit ku kerkeen;)
Tää alkuviikko lähti etureisien jumituksen takii aikas laimeesti, jänskää noi ens viikonlopun valinnat, vaik ei kuulemma ois hätää ku loppukisa paikka on jo:/ Mut koulus menee iha fine. Oon taas tullu juttuu parin tyypin kaa ja sain 9.5 matikan kokeest, jeejee!:D Toivottavasti tää ja ens viikko sujuis ilman mitää pahempii ongelmii, toivon et mun halli frendit ymmärtäis mun päätökset ja tukis mua tai no jaa.. Mitäs täs tukee tarviimaa, tehty mikä tehty.:/
Ihanaa viikkoo kaikille:D ja lukijoita lisää!! :D
Mulle saa kertoo mielipiteit mite voisin parantaa tätä blogii ja toivomus postauksiiki saa kertoo:D
Random kuvii nyt tähä laitan vaa..:D

 <3<3<3<3<3




Sori mun kamera ei suostunu toimii tai en osaa selittää jote mull ei oo nytte kuvi... :SS Toivottavasti silti jaksoitte lukee tän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti