keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Perus Keskiviikko;)

Moi!
Mull nyt ei oo mitää ihmeellist mut aattelin täs nyt laitella jotai random kuvii :D
(en kerenny muokkaa joten kuvat on mitä on.. :D )
                                                Koulukuva... hiukset kusas :D
                                        En muistanu laittaa uuden vuoden postauksee joten toss on meijä raketist kuva :D
                                                       Magic! :D
              Oi mun veljen kummisedäll oli 7 tollast pikku labbis pentuu!! oii noi oli nii söpöi!! <3<3
                                                      Oon yht kankee ku kalkkuna! :D
                                                        (y)
                                                    ------
                                            Ollaa me kyll hottiksii ;)
                                               


                                             Juu... :D


                                                 Ehanat :D
                                                      LUIS!!! <3 AAAHH


                                                             HARRYYY!!! <33
                                                              LARRYY!!!! <33
                                                        kurt! <3
                                                        The vampire diaries!<3
                                                         Taylor Lautner! <3





                                                AAh! Alexander Skarsgård<33


                                                  1D!!! <3 Kiitti Iida ! ;)
                                                      Krisse oot ihana! <3 (treeneis otettu)
                                                       Mitäs tykkäätte mun kädest? :D

Must on tullu iha hullu 1D fani, tai ainaki Louisin ja Harryn! :D Sen varmaa huomaatte... AHH Ne on vaa nii täydellisii ja kiitos IIDA, joka jatko mun fanitus intoo! <3 :)

2 kommenttia: