Moi!
Mull nyt ei oo mitää ihmeellist mut aattelin täs nyt laitella jotai random kuvii :D
(en kerenny muokkaa joten kuvat on mitä on.. :D )
Koulukuva... hiukset kusas :D
En muistanu laittaa uuden vuoden postauksee joten toss on meijä raketist kuva :D
Magic! :D
Oi mun veljen kummisedäll oli 7 tollast pikku labbis pentuu!! oii noi oli nii söpöi!! <3<3
Oon yht kankee ku kalkkuna! :D
(y)
------
Ollaa me kyll hottiksii ;)
Juu... :D
Ehanat :D
LUIS!!! <3 AAAHH
HARRYYY!!! <33
LARRYY!!!! <33
kurt! <3
The vampire diaries!<3
Taylor Lautner! <3
AAh!
1D!!! <3 Kiitti Iida ! ;)
Krisse oot ihana! <3 (treeneis otettu)
Mitäs tykkäätte mun kädest? :D
Must on tullu iha hullu 1D fani, tai ainaki Louisin ja Harryn! :D Sen varmaa huomaatte... AHH Ne on vaa nii täydellisii ja kiitos IIDA, joka jatko mun fanitus intoo! <3 :)


























.jpg)







tää uusin postaus on just kiva (:(:
VastaaPoistakiitti Krisse<3 :)
VastaaPoista