Moiksuliii, pitkäst aikaa;)
Jihaa, ihan super upee, ihana, täydellinen viikko takan. Äää oli nii nastaa et en malta oottaa et nään nää ihmiset uudelleen! :)
Mä menin siis talviriparille, muonioon. En kadu yhtää, vaik olinki vähä kipeen.
Me lasketeltiin kahten päivän, käytii kävelee keimiön tunturille, nukuttiin, bailattii, syötiin, laskettiin pulkil, oltii lumisotaa, juteltii syvällisii ja ää kaikkee. En ees muista mitä kaikkee ollaan tehty tääl...:D
Mä ite en kävelly tunturille tai lasketellu ku yhenpäivän, koska mull oli poskiontelon tulehdus. :/
Mull oli niiku varmaa huomaatte tosi kivaa, isoset oli parhait, pappi ja muut ohjaajat semi fantsui ja rentoi. :)
Meill oli mun mielest tosi hyvä ryhmä henki. (Meit oli 9 muijaa ja 16 jätkää.)
Mull on aika vähä kuvii... :/ Mut täs mun kuva saldo. :D
Väsynyt matkatoveri<3
Rintees, Oloksella!
Ellu oot kaunis<3
I'm sexy and i know it (y) :D
Näkymät olokselt<3
<3
Noi oli siel Keimiö-tunturill, täs kuvii sielt reissult :D
Oli aikas huonoilma tuollo, ku noi oli siel :/
Oli pakko lukee kemmaa, koska ei ollu muutakaa tekemist Pallaksell ku muut oli laskee:S
Ehk fiksuin kuva meist :D
Kaakaota parhaas seuras;) <3
OOTTE IHANII!! <33
Käytii napapiirilki ;)
Tälläst meill, ollaa iha terveit;) Kiitti kaikille!<3 Ootte ihanii! :* :3 :D













Ei kommentteja:
Lähetä kommentti