Tsau<3
Mull oli siis 3.3 rippijuhlat. Paljon sukulaisii ja frendei tuli juhlii.
Oli ihan sika kiva nähä kaikkii ihmisii! <3
Mitäs muut kertoisin, normi konffis, kesti n 1½h ja sit sielt kirkost lähettii meille.
Täs kuvii:)
Ihanat mummit! <3
Kummit! <3
OOTTE IHANII :* <3
Sama ilme mones kuvas... -.-
Hot! :3
Ps. Venyttely postaus, jonka oon luvannu tehä jo monta viikkoo sit tulee ku tulee :D En viel osaa sanoo et millo.... :/ Pahoittelen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti