perjantai 8. maaliskuuta 2013

Konffis:)

Tsau<3
Mull oli siis 3.3 rippijuhlat. Paljon sukulaisii ja frendei tuli juhlii.
Oli ihan sika kiva nähä kaikkii ihmisii! <3
Mitäs muut kertoisin, normi konffis, kesti n 1½h ja sit sielt kirkost lähettii meille.
Täs kuvii:)



                                                       

                                        Ihanat mummit! <3
                                            Kummit! <3
                                              OOTTE IHANII :* <3



                                             Sama ilme mones kuvas... -.-









                                              Hot! :3
Ps. Venyttely postaus, jonka oon luvannu tehä jo monta viikkoo sit tulee ku tulee :D En viel osaa sanoo et millo.... :/ Pahoittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti