torstai 21. maaliskuuta 2013

21.3

Mä oon niin epävarma ittestäni. En uskalla luottaa itteeni. Pelkään et mokaann niiku ain... :S Mä yritän kaikkeni. Mikää ei tunnu riittävä:( Mietin et pitäskö luovuttaa? En yhtää tiiä mitä tehdä. Oon melkee umpikujass...Päivä kerrallaan, pitäis osaa elää. Mut arvatkaa osaanko?!? xD Ooon onnellinen, mut silti surullinen. :D:Pitäis osaa nauttii elämäst! Mut oon henkisesti nii rikki ku kaikkee on nyt sattunu ja tapahtunu.



Mä vaihoin seuraa tos 2vko sit. Vaihoin Tuusulast Keravalle! <3 Käsittämätönt et kaikki tulee juttuu ja kaikki me vaa pidetää hauskaa ja kannustetaa toisiamme! :) Oon niin ilonen ja onnellinen noitte ihmisten kaa! <3 Te ootte jotai nii mahtavii ihmisii!! <3 Saatte mut ain hyvälle päälle! <3 :D
Yritän taas kirjotella. Saan oman koneen (läppärin) perjantain ja sillee, sit kerkeen taas ehk postailee.:) 
SAA ehdottaa jotai postaus aiheit taas :) Ja sori ku ei oo nyt mitää kuvii ku en oo kauheesti kerenny ottaaa kuvii, ku oon treenannu ja nukkunu vaa ja tietty käyny koulus... :D 

Mut pakko mennä nukkuu... 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti