perjantai 19. huhtikuuta 2013

Kevätnäytös 2013

Hejsan! :)

Mulle kuuluu älyttömän hyvää! Oon saanu mun suunnillee kaikki asiat menee jollainlail. :) Sori ku en oo kerenny postailee, mut tääl mä taas oon! Mulle ei oo tapahtunu kauheesti mitää. Mut viime viikon sunnuntain oli näytös. Sit alkuviikko meni köksää ja kemiaa (valtakunnallisee) lukies. Aah vihaan nii näit vikoi kokeit!!!! Vihaan muutenki kouluu... Mull menee iha hyvi koulus, ei siin mitää! Mut ei jaksais millää oottaa 33 koulupäivää!! Sit on KESÄÄÄ!!!<3 Ootan iha sika innol! :) No joo, mut sit torstain näin pitkäst aikaa poikaystävää! <3 Aivan sairaa kivaa! :) Oli iha sairaa ikävä sitä:/! Sit näin torstain myös Krissee :*! Oli iha sika kivaa nähä! <3 Onneks Krisse oot olemas! :D Sit tänää oon vaa ollu treeneis ja koht pitäis mennä tekee päivä lihakset. :D

Kevätnäytös!

Aivan sairaa mahtavaa! Ehk mun hienoin näytös mis oon koskaa ollu! Siis ette tiiä tätä fiilist! Meijä näytöksen aihe oli Leijona Kuningas. Tosi kivaa ku kaikkie, jopa pienempienki maskeihi oltii panostettu. Lavasteet oli yksinkertasii, mut hienoi. Porukka ja se henki siel aiva älytönt! OOTTE MAHTAVIII!! :*
Mä olin se kaikist tyhmin hyeena. :D Hehhe! :D Mut täs kuvii! :)




 

                                              Nala ja Simba :)
                                              Ninjat ;)
                                            Paparazit! :)




                                                Hyeenat & Scar! :)




                                                      Pitää olla välil vähä retu (y) :D
                                                    <3

                                         Oot ihana! <3
                                                    <3
                                                Pariluistelu pari ;):P



LIITTYKÄÄ LUKIJOIKS!
Hyvää viikonloppuu kaikille! <3 :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti