sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

21.4

Kevät! Ihanaa vihdoinkin! Oon odottanu iha sika kaua ja pelkäsin ettei kevät tuukkaa.... :D <3 AURINKO ja LÄMMIN! B) Sika kivaa! :)
Täss jotai randomeit kuvii vaa mun kamerast, vihdoin sain ladattuu ne koneelle:D
 Vähä on tullu kimin kaa skypeteltyy(y)
 Aah aurinkoo ja hehkeit kuvii,kyllä! (y) :D
                                                 Ekat voikukat(?) :)

                                                  Oonaa :))

Ihq! :D
Saa kertoo postaus aiheit! :) Ja liittykää lukijoiks! :D Tää oli nyt tällänen pikanen postaus, mut hyvää viikonalkuu kaikille! :) :*

4 kommenttia:

  1. Ihana kevätpostaus! <3 Ja oi sä oot jo nähny ekat leskenlehdet! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja joo niit oli tuol pello laidas aik paljo:D

      Poista
  2. voikukat..... ja että mikäs se bilsan numero olikaa? :DD

    VastaaPoista
  3. mmmm...:D xD en mä nyt tollasii ihme kukkii tiiä :P ja se oli 9 :P

    VastaaPoista