Kevät! Ihanaa vihdoinkin! Oon odottanu iha sika kaua ja pelkäsin ettei kevät tuukkaa.... :D <3 AURINKO ja LÄMMIN! B) Sika kivaa! :)
Täss jotai randomeit kuvii vaa mun kamerast, vihdoin sain ladattuu ne koneelle:D
Vähä on tullu kimin kaa skypeteltyy(y)Täss jotai randomeit kuvii vaa mun kamerast, vihdoin sain ladattuu ne koneelle:D
Aah aurinkoo ja hehkeit kuvii,kyllä! (y) :D
Ekat voikukat(?) :)
Oonaa :))
Ihq! :D
Saa kertoo postaus aiheit! :) Ja liittykää lukijoiks! :D Tää oli nyt tällänen pikanen postaus, mut hyvää viikonalkuu kaikille! :) :*


Ihana kevätpostaus! <3 Ja oi sä oot jo nähny ekat leskenlehdet! :o
VastaaPoistaKiitti ja joo niit oli tuol pello laidas aik paljo:D
Poistavoikukat..... ja että mikäs se bilsan numero olikaa? :DD
VastaaPoistammmm...:D xD en mä nyt tollasii ihme kukkii tiiä :P ja se oli 9 :P
VastaaPoista