perjantai 10. toukokuuta 2013

Randomii :P

Moi pitkäst aikaa! :)
Sori en oo kauheesti päivittäy mun päivien tapahtumii, koska on ollu sen verran kiireist :/
Mut nyt oon tääl.
IHANAA KESÄ TULEE!! 14skole päivää jäljel ja oon iha fiiliksis. On lämmin ja kaikki sillee hyvin :) Ootan innol kesälomaa, kuka nyt ei oottais mut kuiteski :D
Sain muute 10- hissa kokesti ja muuut kokeet on menny iha jees. :) Viel neljä koet ja sit on tän vuoden panostus ohi! JEAH! <3
Oon hengannu nyt täl viikoll Kimi, Iiro, Arvi, Teemu kaa. xD Kiitti jätkät :P On ollu sika kiva viikko <3 Vkl:st tulee paras jos oon viel hengis ku huomen ois tarkotus mennä softaa noitten kaa jonnekki :)
Mut nyt meen juttelee frendien kaa ja sit nukkuu :) Puspus, Öitä kaikille ja hauskaa viikonloppu!! <3 :)(sori ei oo kuvii :()

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti