lauantai 18. toukokuuta 2013

18.5

Ihanaa, 2 viikkoo skolee jäljel! <3 En jaksa oottaa! Enää kaks koet ja sit koko vuoden panostus on ohi! :) Ens viikol maanantain on viel matikan koe ja tiistain on mantsan koe. Argh, en osaa kunnol matikan todennäkösyyksii. :S Pelottaa et se koe menis iha päin helvettii :/ Toivottavasti ei mee! :) Sit keskiviikkon on harkois sm-sarjan testit. Jänskättää... Toivottavasti ne menis hyvin! :)
Täll viikol oon ollu vähä kipeen.. Kurkku ollu nii kipee, ettei ääntäkää oo tullu. :/ No onneks jätkät on tuonu kurkkupastillii ja pirstäny mua. :) Täll viikol oli ruotsi ja enkun kokeet. :/ Ne meni iha ok. :D
Täs kuvii instast :) Mua saa seuraa, mun insta nikki on eltzunoora . :) SAA SEURAA JA SAA LIITTYY LUKIJAKS!
SAA TOIVOO erilaisii postauksii!  :)
Mut täs kuvii:
                                         JOU! ;)
                                           "PEPSII MULLE JA HETI!" xD Ootte hottei jätkät ;) :*
                                                 Kimi ja zero+ skype! :D
                                                 Skolen kaa frisbeengolfaa
                                                    SUMMER!<3 En malta oottaa! :D
                                                   Lasit ja hehkeen ja skumppaa <3 :*

                                          Laatu ja nolooo, oon kankee :D
                                              Bullisteluu ja leffaa Arvin kaa :P
                                               muru oot tärkein! <3
                                                   OOTTE IHANII<3
                                                         Ulkoiluu ;)
                                                          Kimii :P ja lasit :P
                                            Rakas <3 :* (iiro)
Olin eilen leffas Arvin kaa. Käytii kattoo Dark Skies!IHA HIRVEE, tai no emt, oli se iha ok... Mut aik scary :D Olin enne leffaa 3h treeneis. Tehtii mulle lyhkärii muutoksii ja siit tuli aivan fantastinen! <3 Rakastan mun lyhkärii! :D Treeneist pyöräilin himaa, vaihoin vaatteet ja lähin Arvii juna-asemalle vastaa. :D Sit oltii hetki Kimin kaa puistos, mut ei keretty olee kauaa, koska piti lähtee ostaa liput :P. Leffa alko 20.45 ja loppu joskus 22.30 :S oli sit kiva pyöräillä himaa.. :D
Tänää olin Iiro, Kimi ja Arvin kaa. Pelailtii ja säädettii ja pompittii trampal :D Sain pari osumaa taas kuulast, mut nii noi jätkätki :P. :D
Ootan iha sika innol huomist tai no tätä päivää xD :D Nimittäin mun muru tulee jäkee!! Ei olla Krisse kaa nähty piiiiitkää aikaa! :'( :( Mut nyt me VIHDOIN nähää! :) <3 No ei mul muuta. :D Yritän postailla nyt vähä enemmä ku kokeetki loppuu. :D

Hyvää yötä kaikille! <3 :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti