tiistai 28. toukokuuta 2013

Weekend 25.5-26.5

Heipsan! :)
Iha sairaa kiva viikonloppu! Vaik Krisse nyt ei päässykkää meille yöks nii, ei se haitannu. :) Olin perjantain Kimi ja Teemun kaa. Sikke kivaa hei... Jes! Iiro lähti jonnekki hornantuuttii, leirille ja Krisse ja Arvi ei jaksanu/kerenny tulla Jäkee. No ei se mitää. Onneks mull oli iha hauskaa noitte kahe pällin kaa. xD Sain ajaa Teemu Derbii ja sit säädettii muutenki jotai randomii... No Teemu ja Kimi tais tulla meillekki viel perjantai iltan. Teemu kiusas mua. :/ :( Must naist ei sais sanoo AKAKS, se on ensiksi iha hirvee kuulost ja sika alentavaa... Et kiitti nyt sit tästki Teemu... Juu, mut mennää ilosempiii asioihin eli lauantaihin! :D
Lauantain ekaks mentii aamul Krissen kaa Jumboo shoppailee, koska meil kummallaki oli stokkalle 100€ lahjakortit sinne. :D Oli iha sika kivaa... Stokkalt ei vaa löytyny paljoo mitää :S Mut joo, sit me käytii Bikbokis. Kävin siel ekaa kertaa... Se oli ihan älyttömän ihana paikka! Pakko päästä uudestaa. :D H&M:st Krisse löys pari paitaa ja sit yhen täydellisen mekon! :) :* Sit me käytii ostaa cittarist patongit ja lähettii Krisse kaut meille. :) Illal oltii Kimi, Arvi ja Teemun kaa. :D Oli aik hupaisa ilta xD Nähtii myös Miksuu ja Verttii kait jossai vaihees iltaa. :) Mua ärsyttää ku mun kamera jäi himaa... :/ -.- Perse, koska oisin halunnu saada tänne paljo kuvii... Mut minkäs sille teet.. :/ :D Sit illal Arvi saatto mut himaa ja sillee.. Harmittaa ku krisse ei päässyyöks! :'( Toinen kerta sit. :D Muut kerrottavaa siit illast ei oo. :D
Sunnuntain Arvi tuli meille jo enne kaheksaa.... Nooo... Ei se mitää... Iha kiva herätyshä se oli:S :D Päiväll tein kotitöit mm. vein roskat, kitkin jotai kuusiaitaa, no jes ja sillee, tein ruokaa. :D Tosi hauskaa :D Olin koko päivän Arvi, Kimi ja Teemun kaa. Teemu melkee tappo mut, ku se meinas vetää mut kakkos kerroksest-> ykkös kerroksee, portaist alas. Kauhee väkivaltane ihminen... Juu, mut onneks Iiro tuli jo viidelt himaa nii sit se tuli ja pelasti mut! :) Iiro oli meil johonki 21-22 asti ja oli iha fantsuu kute ain :D <3
Mull on nyt kuvii jonku verra ja heti seuraavaa postaust rupeen tekee. :) Kerron 28.5 (tiistain eli tän päivän) Särkkis reissust. :) Oli iha sika kivaa. Mut kerron siit myöhemmin lisää. :) '
                                                   <3 :*
                                                      Kemian tunnit (y)
                                                  Pääsin lehteen xD
                                                      Matikan tunnit on kivoi :P
                                                  Ussan tunnit :D
                                                Arviii boekaa ;) :P
                                                 Rakastan sua kulta :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti