Sika kivaa on ku on loma! Tää fiilis, kun on lämmint,hyvä seura, ihanii lapsii, lampolan putsaust& lampaitten kerimist, ratsastamist, beachill chillailuu, jätskii, hyvää ja erilaist ruokaa, vettä, auringon ottoo, vähän nukkumist, paljon kahvii, true bloodin kattomist, skypes jutteluu, rakast ikävä ja paljon muut ihanaaa on mahtunu noihin neljään päivään! On ollu aivan sairaan ihanaa, haluun takas! Eli oon ollu nyt tän loman alun hoitamas Ellii ja Toivoo tuol Lohja lähel. Oli ihanaa taas kerran. :) Kiitos Hilkka ja Iippa, ootte ihan super mahtavii ihmisii! :* Toivon, että pääsen vielä loppukesästä sinne uudestaan ja niin, että Iirokin olisi mukana. :D Oli ihan hirvee ikävä Iiroo vaik se oli vaan neljä päivää. :( Mut oli niin ihanaa nähä omaa kultaa taas tänään <3 :) Mietin sitä aikaa kun ei nähä. Nimittäin heinäkuus ei kait nähä ollenkaaa :'( Wäää!! :'( Mut nyt ei saa miettii sitä. :D
Täs kuvii ja sori ku näin lyhyt ja tylsä postaus.
titta,tilli ja tiuku ;)
"huii, hirveen kivaa"
Kaimani mun<3
Talviturkki heitetty ;)
Ben&jerry, nam <3
Ellille selvästi rankka reissu kun nukahti kesken kaiken :D
Päikkäreitten jälkeen oli luvas Toivon kaverin 6-vuotis synttärit, jossa bullisteli jätskil :D
Palomies Toivo
grauh ;)
Aamu kahvit terassin auringos <3
Leevi-hevosel ratsastaa <3
Hese salaatti, ahh <3
Huhhu, rantsus :D järkytys tää kuva...
Arskaa <3
Täää biiisi on vaa nii ihana <3



















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti