torstai 1. elokuuta 2013

1.8.13

Huhhu... On kyl aika värikäs loppukesä takana. On tullu erottua, parin ihmisen kanssa välit menneet, ihania uusia ystäviä tullu saatuu, parhaat leirit, selän saanu rikottuu, nähtyy rakkait serkkui ja tätii Ruotsist, säätäny paljon jotain epämääräst, rentouduttuu, otetuttuu aurinkoo,läheiste ihmisten sairaskohtauksii, kummitädiks tultuu ja kaikkee muut vastaavaa.. Voin sanoo vaan sen et tätä kesää en toivottavasti tuu unohtaa! :/ Monet tyypit jäi kyl näkemät ja kaikkee tämmöst pient, mutt ei se mitää. :) Ootan innoll jo kouluje alkamist ja normaalei treenei! :) Voi kuulostaaa idioottimaiselt se et ootan kouluu, mut haluun nähä kavereit. Täs kuvii tält loppu kesält
                                          Kuortane2013 oli iha paras!<3

                                             keilaust ;)
                                             OOTTE IHANII! ;)
                                                       Reelika i miss u! <3

                                              :D sonja oot söpö! <3

                                             Keilaus ei oo iha mun juttu :D



                                                 Oootte ihanii ihmiset! <3

                                                                 ilmeel :D

                                                 <3
                                                 Aawsstt, nii söpö! ;)
                                                      Vihdoin saan tost jalast kii :D Selkä taipuu, wuhuuu!! :D

                                                      Kesätreenei :)
                                                     
                                                      Mellu oot ihana! <3



                                                   Tuli käytyy ridaakki :)

                                                     Arskaa!! B)
                                              Mökkeilyy Elinan kaa :)

                                                              namnam! :)
                                                           autol ajamist :D
                                                     Treenaamist! :D
                                                   Meniskö body fitnekseen vai bikini fitnekseen? :D
                                            Lentävästä vaakapiruetist...
                                         ...Risti-ikkunaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti